Southwest Plaza

Tess skulle egentligen komma imorse men fick förhider så istället hörde Caroline av sig och undrade om jag var ledig, det var jag ju. Hon kom förbi och vi åkte vidare till Littleton, hon har kikat ut en tatueringsstudio där som vi åkte till. När vi kom dit hade det såklart inte öppnat än så vi åkte vidare till ett Mall som ligger nära, Southwest Plaza. Ganska tråkigt Mall om jag ska vara ärlig, till och med V.S och F21 var riktigt dåliga.

Vi käkade lunch innan vi åkte till tatueringsstudion, Caroline beställde tid och jag blev lite sugen men får vänta lite. Sedan åkte vi vidare till Super Target och kikade, alltid kul att kolla där...är det inte roliga varor kan man alltid kolla på roligt folk.

God lunch i solen

Sen åkte vi hem till Golden och bara chillade innan Caroline begav sig hem till Denver, jag hängde med J,J och L till en Halloweenaffär, lilla L ska vara ett lite Bi iår. Sedan åkte vi vidare till Arvada och käkade Pizza, var nog godaste pizzan på länge, visste ni att man äter honung på pizzakanterna här?

När vi åkte hemmåt så hörde jag av mig till Mr, han kom över nu ikväll och vi kollade på film, tyvärr somnade jag men filmen och sällskapet var det inget fel på.

Nu ligger jag i sängen och ska strax sova, imorgon blir det uppstigning 07.00.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0