Svenska, svårare än trott!

Just nu ligger jag och lyssnar på musik, dax för att sova strax.

Igår åkte jag till Littleton och umgicks md 3 killar och en hund, det var en lugn kväll med film och öl. Jag sov där och jag och Mr låg och pratade hela natten om allt mellan himmel och jord, älskar att träffa nya människor som man vet INGENTING om. Jag agerade svenska-lärare men trodde faktiskt att det skulle vara lättare, svenska är svårare språk än jag alltid trott.

Imorse när vi vaknade så var det FootBall för hela slanten, 5 matcher som dom bläddare i mellan och jag fattade ingenting av alla regler, en dag ska jag lära mig. Mycket känslor visades iallafall under alla matcherna, kul att se.

Vid 3 blev jag hemkörd och efter dess har jag legat och tagit det lugnt här i min säng, kollat lite tv på datorn. Käkade lite middag med J&L och pratade lite. Imorgon är en stor dag för mig, jag ska lämna och hämta L på skolan, uppstigning 7 först för att sedan lämna henne 8.30.

Nu ska jag sova, godnatt!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0