This must be the place

Uppe med tuppen.....NOOOOT!

Blev en välförtjänt sovmorgon idag, kvällen blev inte sen igår men ändå var jag sjukt trött och vet inte varför. Jag har iallafall haft en underbar morgon även om den inte är slut ännu. Gjorde mig en finfin frukost och kollade bloggar medans jag lyssnade på "Talking heads - This must be the place", härligthärligt!

  • Jordgubbssmoothie
  • Stekt äggröra
  • Knäckebröd med Brieost


Klockan är just nu 10.59 och jag ska göra mig iordning, vad som händer idag är fortfarande oklart. Jag är som bjuden på "poolparty" som jag berättade men är fortfarande osäker på om jag vill.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Lisa's Photos

SV: Inte avundsjuk alls! Bar typ... JÄTTEAVUNDSJUK!

2011-09-04 @ 12:38:25
URL: http://lisasphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0