Sista dagarna

Dålig uppdatering igen, jag vet!

Sista dagarna har varit lite upp och ner, jag tänker på olyckan i Ryssland och kan fortfarande inte fatta vad som hänt. Ni tycker säkert jag bode gå vidare och tänka på annat men det är så tragiskt så kommer nog sitta länge i mitt huvud.

I Onsdag var jag iallafall ledig, tog bilen till Cherry Creek och mötte upp Caroline. Det var meningen att vi skulle gå på Au-pairmöte på en Rockiesgame (baseball) men eftersom vi har en mesig LCC (och för många au-pairer från varma länder som inte är vana vid regn och lite grått) så ställe hon eftersom det var lite regn på morgonen, finns inte "det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder" här?. Vi kikade iallafall runt och jag hittade lite, visar er imorgon. När vi sedan var klara på mallen så hamnade vi i 2 fortöljer och funderade ut vad som skulle hända på kvällen. Smsade Tess m vad som skulle hända och vi bestämmde att ses i Golden och käka på Mexikanska restaurangen här, blev god mat och ett par margaritas. När vi var klara så ville vi hitta på något mer så vi drog downtown Golden och gick in på en bar. Beställde in drink och sedan fick vi syn på en skylt där det stod "Ladies night, Free drinks 9-12" och det var där vi hamnade resten av kvällen. Blev några vin/sprite och drinkar innan vi åkte hem till mig och somnade, jag drömde knäppa drömmar hela tiden.



Dagen efter (igår) så jobbade jag, var lagom seg dag eftersom vädret var lite konstigt. Jag och L gick iallafall till "Storytime" som råkade vara "Babytime", L var äldst men hon hade lika skoj ändå. Efteråt så gick vi hem och pysslade lite innan det var dax för lunch och seda nap för L. Efter många försök att lägga henne så gav jag upp och då hade J redan kommit hem så han fick ta över.
På kvällen igår åkte jag till Littleton och hängde med 2 härliga killar, kollade fotball och pratade. När klockan blev mycket så tog jag bilen hem till Golden igen, somnade gott där på natten.

Pyssel-Torsdag

Idag (fredag) så steg jag upp 8 för att sedan följa med J och lämna L vid skolan, på Måndag ska jag lämna L själv så ville vara säker på så jag inte gör fel. Vid 10 kom Sandra och hämtade upp mig och sedan åkte vi vidare till Mills. Blev att kolla lite affärer innan vi käkade lite lunch och pratade en massa. Sandra är gravid med sitt 3e barn och det bästa jag vet (som vissa kanske redan vet) är ju allt som har med bäbisar att göra. För en gång skull kunde jag kolla på bäbiskläder utan att någon klagade på mig,haha. Nu vet jag allt om förlossning, vilken amningsbh man ska ha och hur det är att föda barn, tack Sandra..haha... Sedan skjussade hon hem mig och efter det tog jag det mycket lungt, kollade avsnitt av "Halv 8 hos mig".
Just nu sitter jag och chillar i soffan, J&J är ute på dejt och jag och L har myst nu ikväll. Först åt vi Pizza och sedan åt vi popcorn och sjöng, nu ligger hon och sover. Caroline kommer efter hon har jobbat, vi ska kolla på film och mysa ännu mer.

Hoppas allt är super med DIG!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

allt är super med mig blir bara glad när man läser att du har d bra. Dock längtar vi efter dej hela tiden.

2011-09-10 @ 06:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0