Har man ingen att umgås med så får man umgås med sig själv!

Jag är verkligen trött på allt, jag kan sitta här i USA ("landet där allt händer") och har tråkigaste i världen. Alla andra jobbar, här sitter jag i en soffan och sliter snart av mitt hår av att jag är så uttråkad. Ni som tror att USA är landet där det händer saker hela tiden har fel!

Vaknade vid 6 imorse av att klockan ringde, skulle ut på powerwalk hade jag tänkt men hann somna om innan jag steg upp, vaknade igen vid 9. Gick upp och gjorde mig lite frukost, solen sken och jag funderade på vad jag skulle göra under dagen. Hade hoppats att Caroline skulle vara lite ledig så vi kunde göra något idag men icke, blev att fundera ännu mer. Har man ingen att umgås med så får man umgås med sig själv, vid 1 tog jag bilen till Boulder och strosade runt i mysiga lilla downtown som Boulder har, var inne i lite affärer också men fanns inget som föll mig i smaken, eller jo....det fanns en såå snygg fransjacka på en Vintage-affär men den var lite stor.

Älskar vägen till Boulder, berg så långt ögat kan nå

Sånna hittar man bara i Boulder

Som sagt, bara i Boulder

Hittade lite svenskt (falksalt)

Den coola fransjackan

Killen är grym!

Var där i ca 1,5 h innan jag tröttade och åkte hem till Golden igen, hamnade framför tvn och försökte smida planer för ikväll. Jag var glad i ca 10 min innan jag fick sms att jag tyvärr inte får besök ikväll, jag är faktiskt lite ledsen..eller bara dum att jag tror att det alltid ska gå min väg hela tiden.

Detta är en sådan dag som får mig att åka hem till Sverige direkt, just bara för min familj. Jag saknar min familj sjukt mycket och på ett sätt längtar jag till jag kommer hem och kan umgås med dom hur mycket som helst, men vet också att när jag väl är hemma så kommer jag sakna USA, alltid likadant.

Jag saknar min kompis Malin såååå mycket, hon var ledig varje helg och bodde hos mig så känns så konstigt att vara så ickeupptagen hela tiden. Sitter och gråter just nu om jag ska vara ärlig, vet inte varför.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0