Glass i Golden.....Middag i Denver

HejHej Hallå!

Idag är det Fredag och 2 September, kan inte ens fatta att vi är inne i Septembermånad...var ju nyss April.

Idag har jag iallafall jobbat, blev uppstigning 7 och sedan blev det att försöka komma på saker till en livlig 3-åring. Vi blanade smoothies och lekte med hennes barbiedockor, vid 9 hörde Caroline av sig och frågade om vi skulle mötas upp och äta glass, dom skulle till Golden och kika så vi passade på att träffa Caroline och hennes mamma. Vi möttes och käkade glass, lilla L var såklart lite blyg men det släppte efter ett tag. Efter glassen gick vi längst vattnet och vi stannade till och doppade fötterna och tog kort, Golden är underbart.

När vi splittrats ifrån dom så gick vi hemmåt och åt lunch innan det var dax för L och sova middag, tänkte jag själv skulle hinna ta en nap men icke. Efter ca en timme så är jag inne på mitt rum och helt plötsligt så slås min dörr sakta igen och jag hoppar till och många tankat i mitt huvud då jag öppnar dörren och ingen är utanför och när jag kollar bort mot L´s dörr så är den stängd, hörde även steg i trappan och tänkte det var Molly (hunden). Sedan hör jag att någon är på övervåningen och tänker om det är hunden men helt plötsligt så stegar L ut ifrån ett rum och bara stirra på mig, öppnar sedan L´s dörr för att se så hon inte ligger i sängen och spöket på övervåningen är någon annan men sängen var såklart tom och jag frågade L varför hon inte sov, fick svaret "jag ville bara se om min mamma var där uppe".
Försökte lägga henne igen men hon ville hellre umgås med hennes bästavän Ellen (jag), kollade på lite film och myste innan hennes mamma kom hem.


Nu ikväll blev det att åka DownTown och möta upp Sofie, fast först åkte vi till Cherry Creek för jag ville se om Jeffrey Campbell skorna fanns där för jag ville prova storlek, dom kostade lika mycket där så kommer nog slå till på ett där än att skicka efter, dock har jag som sagt ett problem. Jag provade ett par Svarta och ett par Röda/Ljusröda och jag blev förälskad i båda. Jag vet inte vilken färg jag vill ha ännu men kommer nog snart, dom var såååå sköna och lätta att gå i men lång blev jag ju.
Efteråt så åkte vi DT Denver och käkade på Yardhouse, åt som vanligt min hamburgare med Beasås och friteradlök och drack päroncider till det. Var tänkt att vi skulle gå på bio efteråt men Sofie kändes sig sådär så blev att köra hem henne och sedan åkte jag hem till Golden, nu ligger jag i min säng och ska strax sova.


DT Denver

Vi fick lite extra pommes

Bästa maten på YardHouse

Doggybagen i högsta hugg

Hörs imorgon!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0