Pig Rost-Party!

Igår var en galen kväll. Följde med på BBQ-Party hos mina hostisar´s kompis, dom bor va 5 stycken i olika så hus med en gemensam baksida så varje år har dom en "gårdsfest". Vi åkte dit vid 4, redan då var det massa folk och sedan trillade det in fler och fler. Alla hade med sig olika saker till en Buffe så blev massa olika mat, dom hade även Pig Rost(helgrillad gris). L trodde att grisen hade blivit dödad av en varg, kanske...vem vet?
Trout Steak Revival spelade och det var verkligen jätteskoj och mysigt när det blev lite mörkare på kvällen. J blandade en skitstark drink till mig men var bara att tacka och ta emot, kändes efter ett tag att den var stark så höll mig till Cola resten av kvällen. Vid 9.30 rullade bilen hemmåt, när vi kom hem stod det en liten katt utanför bilen så den fick komma in, det är ovanligt att ha katt utomhus här eftersom det finns så många djur (räv,mountainlion,cougar) på natten.
Jag åkte vidare på kvällen till Littleton och kollade på film, var en chill kväll även om filmen hackade. Kom hem vid 3.30 så var litelitelite trött imorse när jag vaknade.

jag och L vill ha en till hund in i huset...Daisy<3

Dödad av en varg var det ja!

Stackas "babe"

Var mycket folk där

Tallrikarna tog slut så fick "tager vad man haver"

Började lungt....

...sluta med annat ;)

Lite Cover på "the tallest man on earth
" (svensk artist)


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0