Stefan Liv


Har fortfarande en klump i magen av det som hände igår.

Igår när jag vaknade så gick jag in på facebook som vanligt och ser att min bror skrivit något på sin status om Stefan Liv, jag trodde han menade att Stefan gjort nå dålig match och när jag sedan sen en till kommentar under så förstår jag vad som hänt. Går in på Aftonbladet och samtidigt som sidan kom upp med "Stefan Liv död" så kom tårarna, det kom som en chock. Att ett helt hockeylag dog i en flygkrasch är så tragiskt och även att en av Sveriges kändaste hockeyspelare var med så känns det mer overkligt.

Även om man inte hade så stor koll på Stefan Liv´s karriär så är det ändå Stefan Liv, målvakten som man alltid såg glad i intervjuder och verkade vara grym.
Att tänka att han lämna efter sig fru och 2 småbarn gör att klumpen i magen växer, förstår dom ens vad som hänt sin pappa?

Livet är orättvist!

Igår när jag kollade runt på internet så trillade jag in på en blogg (HÄR), det var en tjej som fotat Stefan och hans Fru inför deras bröllop som dom hade i somras, bilderna var så vackra och han ser lyckligare än någonsin.

Vila i frid Stefan Liv!!! (hälsa kusin erik från mig)


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: caroline

kollad på bilderna som du pratat så mycket om nu och jag måste erkänna att jag fick en liten tår i ögat för dom va så fina så jag ska inte säga något mer om att gråta till dig...

2011-09-09 @ 00:00:13
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0