Alla <3-dag!

Idag var de som sagt Alla 3-dag som ni alla vet och tyvärr firades det inte jättemycket mer än att jag ha jobbat hela dagen och fått umgås med min lilla trollunge, inte helt fel!

Gick en runda i morse till affären och handlade lite saker som vi skulle använda under dagen, blev att baka kärleksmums som tyvärr inte blev kärleksmums utan en blandning av kladdkaka/kärleksmums. För torr för att vara en kladdkaka och för kladdig för att vara kärleksmums, men inte helt dumt blev det inte.

På affären köpte jag och L blommor, kort och cupcakes, var ju faktiskt Alla 3-dag och mina hostpäron förtjäna en bukett blommor.


Annars idag har vi inte gjort så mycket mer än myst och pysslat lite, L var jätteduktig med sitt pyssel. Ikväll kom en kompis över med hennes lilla flicka, käkade god mat. Värsta var att hon försökte fråga mig 2 gånger om hur det kändes att åka hem och vad jag skulle göra när jag åker hem....Jag började GRÅTA båda gångerna.

Känns jättehemskt, imorgon är det en vecka till jag åker. Har nog inte fattat riktigt att jag verkligen åker hem, dom andra 2 gångerna har jag ju bara hälsat på hemma i Sverige men dena gången är det för gott. Även om jag vet att jag kommer tillbaka snart och hälsa på,(vem vet...kanske börja plugga) så känns det ändå konstigt att inte vakna upp i sin säng som man typ sovit i 1,5 år i och äta middag med familjen G-V, ingen liten L som kommer och knacka på dörren och fråga om man har godis.... kommer bli svårt de här.

Annars idag har det varit jääääättefint väder, solen stekte och jag svettades typ. Vädret här i Colorado kommer jag sakna såå mycket.

Nä nu ska jag försöka tänka på annat, sova lite kanske. Imorgon blir det jobb och sedan en runda till mallet tror jag, måste fixa ett till lås till min väska och sedan lite annat också.

Hoppas alla hade en fin Alla <3-dag!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kommer förmodligen höra av mig till dig med frågor, tips och liknande! :) Du verkar ha haft en toppentid i USA! Om du ska åka tillbaks, vad är det du ska plugga eller det har du inte bestämt än?

2012-02-15 @ 15:47:23
URL: http://mmajaae.blogg.se/
Postat av: Eliz

Du, ta med en sån bakelse hem till mig, snälla :-)

Ser ju sååå god ut eller så får du baka till oss en dag!!

Puss å Kram

2012-02-15 @ 17:08:55
Postat av: Trogen läsare

Välkommen hem till Sverige! Tack för en underbar blogg!

2012-02-15 @ 19:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0