Avskedspresenter

Innan jag begav mig hemmåt till Sverige igen så gav jag min hostfamily en avskedspresent, blev ett memory med bilder på olika saker, mest foton på lilla L såklart, blev en fotobok med alla min minnen från mitt 1,5 år också. Kan ju säga att det var mycket bilder som inte kom med i boken men många andra fina, har ju tagit kort på allt och alla. Jag hoppas dom uppskattade den, jag hade själv velat ha den:P

Gjorde även en lite mindre bok till L´s Mormor och Morfar eftersom dom gjort så mycket för mig också, tacktack!


Memory till Lu med bilder på sig själv/oss/hundarna och lite annat:)

Fotoböcker med kort från mitt 1,5 år, en till min hostfamily och en till L´s Mormor&Morfar:)


TIPS till alla er som undrar vad man kan köpa till sina hostfamily´s i avskedspresent:)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0