Min sista helg boende i USA

Hopp, här ligger man. gråter lite ibland och ibland är jag så glad att jag nästan spricker för att snart få träffa alla i Sverige igen.

Idag blir det lite hejdå-fest för mig här i huset, jag har bjudit hit Sandra och hennes lilla familj. Tess vet jag inte ens om hon kommer, kan bli spännande!!!!

Jag har bakat Snickerskakor och Cheesecake, ska snart bort till spritaffären och köpa lite vin också. Var planerad utgång ikväll också, vet inte om de blir av.

Har iallafall bett alla som ska komma idag att INTE prata om min hemresa eller något runt de för min tårar sprutar som aldrig förr.

nu ska jag klä på mig lite och sedan ut en runda i solen och ta en runda till DT Golden.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack for igar! Du kommer att vara saknad har borta! Massor av kramar

2012-02-19 @ 15:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0