SISTA LADIESNIGHT IN GOLDEN!

Gud va jag är dåligt på att uppdatera här, sorry!

Inte för det har hänt så mycket här igår och idag menmen, ska berätta lite ändå.

Igår jobbade jag, L var i skolan så jag passade på att packa lite i min väska som håller på att bli så tung som den får vara, lekte och pysslade med L innan hon tog en nap och när hon vaknade hade J kommit hem. Tog de lugnt fram till lite senare på kvällen, är van att gå och lägga mig typ 9 men igår fick jag vänta till 10 då Tess kom och hämtade upp mig, SISTA LADIESNIGHT IN GOLDEN.

Tess hade en kompis med sig från skolan, Janet hette hon. Vi drog till baren där det varje Onsdag&Torsdag är Ladiesnight mellan 21.00-00.00. Vi hade nästan inte hunnit sätta oss innan servetrisen var framme och undrade vad vi skulle ha, för mig är det alltid desamma... ett vitt vin som är rosa som jag inte kan namnet på (uttals typ Shiffendale) och sen sprite i de. Varje gång dom såg att glasen började bli tomma så kom dom med nya fulla glas, ni kan ju räkna ut att det blev mycket flamms och tramms och för mycket vin. Kom hem någongång efter midnatt och åt riskakor och drack pepsi, svagt minne!

Imorse blev det jobb 06.40, jobbat hela dagen. Idag har det varit finfint väder så jag och L tog en runda med vagnen, gick till affären och köpte lite inför helgen. Gick hem och har lekt hela dagen, fick trollungen att sova till slut, hon är så glad när hon väl har sovit så man får ha tålamod.

Åkte en runda till Walmart för att se om det fanns Basketlinnen men tyvärr fanns de ingen och jag ger upp snart att köpa ett innan jag åker hem. Nu ska jag sova, är jättetrött. Imorgon blir det jobb 06.30, L ska till skolan så ska baka lite och fortsätter nog när L kommit hem från skolan också.

GODNATT!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0