Watch Your Step!

Hej Hopp i Galopp!

Hoppas allt är bra med dig/er! med mig är det finfint. Ledig idag och imorgon så ska försöka komma på något jag kan hitt på. Nu är det nära snart att åka hem så egentligen vill jag inte sitta här som jag sitter nu (starbucks), jag kan ju detta nu. Egentligen bode jag väl hitta på något som jag har kvar på min "to do"-lista innan jag åker hem, min hostmum ringde nyss och sa att jag fick låna bilen så kanske man ska ta sig upp till Boulder eller kanske upp till M ét på berget som är 2 av sakerna jag vill uppleva innan man åker.

Förövrigt vaknade jag av att min hostdad pratade med mannen som skulle tvätta golvet imorse, även om J berättade att dom skulle komma och tvätta så hann jag glömma de över natten...kan ju säga att jag var nära på att gå ur med min undies för att gå till badrummet men hann hejda mig själv, kanske gjorde mannen glad! ;)

När jag hörde att det var tyst utanför så vågade jag mig ut, trippade in i badrummet och gjorde mig iordning lite snabbt och kläder på mig och stack till Starbucks.

Nu sitter jag här som sagt, pratade på skype med Pappa och sedan Villebus, idag var han Batman (Ville asså;)). Nu sitter jag och smutta det sista på min Is Chai, möcke gott.

Nu ska jag njuta av lite musik innan jag dra mig hemmåt igen.


Hittade denna på golvet innan jag stack, kan nog räkna ut att dom måste lägga ut dom för troligvis har väl någon trillat och brutit nacken.....och stämmt företaget på miljoner för dom inte varnade att det kan vara halt på mattan när den är blöt;) Amerikaner Amerikaner!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Har följt din blogg lite då och då, gillar den:)

Det verkar som om du trivs i USA.

Har du en pojkvän i USA?

2012-01-30 @ 23:45:43
Postat av: Eliz

Vilken tur att det var Ville som var Batman!! Jag såg mig annars framför mig Michael i denna dräkt!!

Kramiz

2012-01-31 @ 07:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0