Slut i rutan

sitter helt utslagen i sängen nu, jobbet slet ut mig idag.

Eftersom jag varit sjuk så mycket på sistone och varit borta från jobbet så är jag helt slut när jag kommer hem. Idag blev det kassan mycket för mig, hade några sjuka så jag fick ta kassan 9-14, är ganska påfrestande att sitta ner i 5 h men kul är det ju för det är ju i kassan man träffa allt folk. När jag slutade vid 5 så blev det att sitta med Marie när hon hade rast, snackade så mycke skit :D



Tacos till kvällsmat, var längesen vi käkade de nu så det var gott i magen.

Förresten, Tingsryd vann igår över Skövde efter mycket om och men. Första målet satt långt inne men när det väl satt där så rullade de på. Vinst med 3-1.


P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0