Ägghalvor med kaviar på...Svenskt?

Kunde inte uppdatera igår eftersom det var något med blogg.se så får blir idag istället.

Igår var jag ledig hela dagen, började med att skypea med folk hemma i Sveriget och sedan slängde jag på mig kläderna och stack till Starbucks och drack en smoothie. Vädret igår var underbart, satt och stekte i solen och njöööööt. Satt där ca 3 h, sedan gick jag hemmåt och slängde mig i sängen och kollade svensk tv på datorn.

När klockan blev halv 7 åkte jag upp till Malin, hämtade henne, körde vidare till Starbucks och pluggade till på Lördag. Har vårat redovisning då, ska nog gå bra hoppas jag. Eftersom det är sista lektionen på Lördag så ska vi alla bjussa på något som är typiskt svenskt och eftersom vi inte orka göra köttbullar så får det bli Ägghalvor med Kaviar på, det är ju faktiskt påsk snart.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0