efter regn kommer solsken...fast tvärt om..

Ledig dag för Mrs Clarberg idag, har dock inte hänt så mycket. Tog en sovmorgon till 11 sen blev det en snabbfrulle och sedan ner för att skypea lite med folket där hemma.
Var meningen att jag skulle gå ut en runda där efter men slutade med att jag hamnade här i min säng som jag ligger nu och kollade runt.


Nu helt plötsligt började det regna också, hur knäppt? imorse och fram till typ 1 h sedan var det strålande sol och nu helt plötsligt pissregn. Tänkte dra till gymmet men känner mig jättehängig så får se, ska jobba 18.00-19.00 så kanske efter.

Igår var J&J´s kompisar här med deras nya bäbis, hon är verkligen pytteliten (skulle födas typ i April). Satt och höll inne på "får jag hålla henne?" jättelänge men till slut så frågade jag, satt och höll henne till jag fick kramp i armen. Jag satt och bara tittade på hennes pyttelilla ansikte som gjorde grimaser medans hon sov, fastnade med blicken. Satt där och funderade och tänkte om det vatt min unge, skulle kunna tänkia mig att ha en liten.

kanske hemskt och säga men jag skulle lätt kunna lägga festklackarna på hyllan ett tag, jag är redo för en liten unge. Ska bara hitta en snygg drömprins först! hoppas jag inte skrämmer bort er pojkar som läser min blogg;)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0