2 sovtabletter, 2 Silicatabletter och 2 Detoxtabletter

Då var det dax att lägga huvudet på kudden snart. Idag har inte hänt så mycket mer än att vi vaknade upp till snö ute men den smälte bort och sedan har vi bara lekt och målat hela dagen. Jobbade 09.00-16.00 idag så vi hann inte ut innan det var dags att gå in igen för Lunch och Nap.

När J kom hem käkade vi lite och sedan drog jag på mig träningskläder och gick en runda på 1h, lagom. Hade nog kunnat gå längre men det blev så mörkt så snabbt så satsa på en morgonrunda imorgon istället.

Nu ska jag lägga mig och kolla Stylisterna, Halv 8 hos mig och Ullared. har precis knaprat i mig mina tabletter, 2 Sovtabletter, 2 Silica (hår,naglar,hud) och 2 Detox så nu hoppas jag på bra sömn.



NattiNatti USA, Godmorgon Sverige

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

natti gumman sess snart

2011-03-29 @ 18:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0