8 år...

idag blir det bartybarty, tgt-salonger som jag snackat om innan. Ska strax börja klä på mig och göra mig iordnig och sticka bort till idrottsvägen på förfest, eftersom festen börjar 6 så måste man ju börja förfesta tidigt.

Gick och la mig relativt tidigt igår men fick bara sova någon timme innan telefonen ringde, men som jag kommer ihåg så vet jag vem som ringde men inte vad vi sa. Sov 2 timmar till sen ringde igen, en gammal taif-spelare faktiskt. K spelade i TAIF 02-03 (8 ÅR SEDAN) och jag kommer ihåg att alla var så kär i honom (japp,jag med). Jag gick i 7an medans han jobbade på lågstadiet, kollade in honom i skolmatsalen varje dag,HAHA.

Klart killen har förändrats på 8 år men vilken kille han är fortfarande, mycket rolig. Snackade i typ en timme om Tingsryd, han kommer till och med ihåg vart allt låg och såklart Börjes, tycker han bode komma tillbaka och hälsa på snart.


Nu är det annat som gäller för honom:)

Nu blir det påklädning och sminkning, hörs sen!

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Vic

Sv: Men sedär, visst är dem! :)

2010-04-17 @ 17:35:10
URL: http://victoriatornegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0