Hade kunnat vara glad nu....

men tyvärr är jag mer nervös.

Kom för en stund sen från ishallen där Tingsryd vann med 3-1, dom skötte sig bra killarna idag. Allt dom behövdes var att i matchen Nybro-Sundsvall skulle sluta med vinst för Nybro, vinst för Nybro och Taif skulle vara klara för Allvenskan. MEN med 1,5 min kvar av matchen så gör Sundsvall 2-2 och vinner sedan straffarna, inte bra inte bra.
 Nu gäller det att Tingsryd Vinner eller spelar lika på Söndag mot självaste SUNDSVALL, 2 lag 1 lag går upp. Hade Nybro vunnit straffarna ikväll hade Tingsryd kunnat förlora på Söndag, bara inte Sundsvall hade gjort mer än 6 mål men nu är det som det är.

Kan säga att jag inte har varit så nervös på länge som jag var ikväll när vi stod och väntade på resultatet ifrån Nybro. Stod och skakade och hjärtat dunkade MYCKET fort.


Komigen TAIF

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0