"-åhhh vilken gullig liten flicka"

Idag är första dagen då jag är hela själv med L, var lite nervös i början där innan J åkte till jobbet men det gick bra. Tog en runda till parken och lekte på lekplatsen, åkte rushkana och gungade. Körde L i sin rosa lilla bil, typ alla jag mötte la huvudet på sne och sa "åhhhh vilken söt liten flicka du har"..öhhh "Tack! =D" men hon är inte min;). Kände mig lite där som en mamma som sprang efter mitt barn för hon inte skulle springa ut på vägen, man kan ju se sig själv i framtiden:P

När vi kom hem var det dax för sovtajm, gick bättre än väntat. Nu sitter jag här och kollar paradise hotell medans hon sover, har en sovmonitor jämte mig så jag hör allt som händer där inne, dvs ingenting:P

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0