Duktigt bra!

Gissa mig vem som ställde klockan på 08.00 OCH GICK UPP för att gå en runda? jo JAG! Igår när jag ställde klockan på mobilen så var jag tveksam om jag verkligen skulle gå upp på morgonen efter men när klockan ringde i morse så tänkte jag efter lite men kom fram till att jag bara skulle arg på mig själv om jag inte gick upp, så jag gjorde de.

Blev en runda på 40 min, precis lagom. Gick förbi ICA när jag var påväg hem för att köpa lite frukost sen blev det hem och köra mixern med hallon, ägg, banan, linfröolja och pressa citronen i mitt vatten och hälla kanel på mina äpplen.

Håller på och gör mig iordning nu för att möta upp Emma snart hoppas jag, hon ligger säkert och sover nu.



Min goda frukost

Hoppas du får en bra dag:)

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: sjusovaren

Hon ligger inte alls och sover :)

2010-02-17 @ 11:46:55
Postat av: Ellen

haha.. bra deee;) impad!

2010-02-17 @ 14:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0