PUH

PUHH...sitter utslagen på min vanliga plats, sängen. Har idag tagit upp min Arobic-träningen igen, var allt för längesen jag tränade nu. Eftersom min fot börjat bli bättre nu så passade jag på att gå på drop-in arobic, min arbetskamrat höll i det idag så kände jag var lite sugen.



Mycket dans idag och det gillas mycket av mig, senaste gångerna jag varit ute och gått med musik i öronen så har jag bara tänkt massa danssteg i huvudet, har saknat det. Tänkte jag börja mitt nya liv på riktigt nu (sagt det 20 gånger jag vet men nu menar jag det), 45 min promenad varje morgon-kväll och Drop-in arobicen på Tisdagen, grymt ska de bli.

Nu ska jag strax lägga mig, vänta bara på att håret ska torka. Imorgon blir det som sagt promenad på morgonen och sen jobb 8.30-15.30. På kvällen är det Vårruset i Växjö, tjejer/tanter springer runt Växjösjön. Jag hänger med som moraliskt stöd till mina arbetskamrater, slutar nog med att jag få ta någons plats.

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0