Jävla Thanksgiving!

Nu slocknar jag snart.

Efter vi ätit ikväll så drog jag bort till mataffären för att införskaffa mig lite grejer och skulle även köpa lite grädde till familyn. När jag kom bort dit så var grädden slut och min shoppingkorg va klart MEN jag fick stoppa tillbaka allt för det inte fanns grädde, körde till Target istället och handlade och plockade ihop min korg och gick bort till mjölkdisken, GRÄDDE SLUT. Ställde min korg med saker på golvet mitt i affären och körde till sista affären där också grädden var slut, åkte tillbaka till target och min korg med saker i stod på samma ställe där jag lämnade den, betalade och åkte hem utan grädde.

JÄVLA THANKSGIVING!
(inte är jag tacksam för alla som var ute kvällen innan för att dom glömt något inför morgondagen iallafall)

Nu ska jag sova, vi lämnar Golden 09.00.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

haha ellen. bättre att pappa handlar ;)

2010-11-25 @ 07:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0