Blodig stek

Avslutar denna kväll med att kolla "Idol" och "Kungarna av Tylösand", hört att man sover gott av skandalsåpor;)

När J&J kom hem från sina jobb lagade dom mat, jag blev bjuden på en kall öl (kan inte tacka nej till de) och satt och lyssnade på musik. Idag käkade vi grillat, J grillade blodig stek och till de åt vi risotto och massa med grönsaker, mycket nice att ha kommit i en sådan nyttig familj:D Pratade om att jag skulle provköra bilen någon dag, berättade att jag var lite rädd att köra pga nytt land, har ju ändå haft mitt körkort i 4 år snart så erfaren är jag på så sätt men lite scary är de ju alltid med ny bil och nytt land.


mycket vanlig bil här

Nu ska jag knapra min tablett och hoppas på att mina drömmar är bra inatt med.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0