Workout

Kände att jag inte kunde ligga inne hela soliga dagen, måste varit minst 35 grader här idag. Drog på mig träningskläderna och gick en långrunda ute i solen och njöt av vädret, tänkte jag skulle gå "cityrundan" men när jag kom till bron så stod de poliser utspridda och dom hade spärrat av alla vägar som ledde till "storgatan" och längre upp på gatan såg man brandbilar så lite nyfiken var man ju på vad som hade hänt eftersom dom va tvunga att spärra av så stor del =S.... Invigde min nya skor idag med, grymt sköna är dom. Får se om man får träningsvärk imorgon som vissa påstår efter dom använt Runtone.

Nu sitter jag och kollar på Jessica Simpsons program igen, hon är så blåst därför jag älskar att kolla.

Imorgon skulle jag egentligen vara ledig men jag frågade J om han ville att jag tog L så han kunde hitta på något, deal! Blir att jobba ca 10-15 imorgon, ändå skön dag.

Godnatt!

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Evelina

SV: Jo, det är Zolita a.k.a my bff!! :) Är du också au pair? :)

2010-09-20 @ 07:47:14
URL: http://evelinamariaelly.blogg.se/
Postat av: Anne & Jenni

Sv:ah vi älskar våra runtone, fan att dom inte finns i sverige än! :/

2010-09-20 @ 16:48:25
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: papsen

va var d som hade hänt undrar nyfikne papsen

2010-09-20 @ 17:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0