TROR!

Jag tror jag vaknat till liv nu, men bara tror!

I Lördags var det dags för skola igen, jag åkte med den nya au-pairen som heter Angela och kommer Österrike. Det var lektion i Colorado Springs så var en bit att åka men det gick fort. Hon kom för ca 5 veckor sedan och är i Dennis gamla familj, hon pratade hela tiden om hur tråkig familj hon hade och jämte satt jag och njöt och berättade att min familj var den bästa man kunde ha :D påvägen dit såg jag framtisa IKEA också, längtar till de öppnar.

Väl framme så insåg jag att jag inte var själv svensk, va typ 6 st till och alltid trevligt och träffa mer svenska au-pairer. Vi kollade på en jättebra dokumentär om en man som höll på med återvinnig, hur mycket PLAST vi har i vår värld (plast bryts inte ner), förstör en del. påvägen till käket så var vi på något armemuseeum, cooolt tycker jag. Sen stack vi ett gäng till Subway och käkade och sedan gick vi vidare till Starbucks och köpte Chailatte. Sen möttes vi i skolan igen för att åka vidare till Olympiska Spelens Träningscenter, där alla tränar till OS. Det fanns simhallar, brottningshallar, gymnastikhallar m.m och dom hade även "hotell" där man kunde bo, äta och träna gratis i alla hallar. Det var så coolt att se och lära sig lite mer om det, synd man inte höll på med nå sport dock.

När klockan var typ 15.30 så åkte alla hem, jag och Angela åkte hemmåt till lilla Golden igen. 100 gånger höll hon på att köra av vägen för hon kollade på mobilen, blir man sur eller blir man sur? Väl hemma så blev jag uppringd av Caroline som tjatade till sig att komma och hämta upp mig för att jag skulle kunna festa på kvällen, egentligen kände jag mig sjuk men hängde på iallafall till slut (ska jag tacka carro eller inte). Hon kom lite tidigare så vi gjorde oss iordning här, stannade till på Safeway och köpte fralla (vår middag) och sedan bar det av hem till Steffi där förfesten redan var igång. Var inte länge vi skulle stanna så blev typ att hälla i sig drickan och sedan bar det av DownTown till en bar som heter Lime, förra gången jag var där så nekade bartendern mitt svenska körkort så det var väl mer än tur att jag hade Linnea med mig nu eftersom bartendern tydligen va en kär vän till henne;). Efter 2 drinkar (2 för mycket) så gick vi vidare till Wicked Garden där vi körde järnet, alla tappade bort varandra heeela tiden men det gjorde ingenting. Jag har inte mycket minne vad som hände mer än att jag träffade SB och hängde med han hela kvällen och alla andra var borta. När det väl stängde så möttes vi upp alla utanför (läs: inte carro, pga något vet inte vad) och sedan tog vi en taxi hem till Steffi och deckade. Vid 10 vaknade jag och sedan kom carro och hämtade mig. Vi stack till Golden, käkade lääänge och drack starbucks efter de. Eftersom det var påsk så var alla Mall stängda så blev att hänga på starbucks till 16.00 och sedan körde Caroline hem mig.

och jag undrade hur jag kunde bli SÅ full


Jag har aldrig varit så bakfull i hela mitt liv. Jag blir bara trött och seg i huvudet i en vecka efter men denna helgen var den värsta någonsin. pizzan i caroline´s bil var inte rolig och även har jag haft huvudvärk sen i igårmorse, nu vet jag hur det känns också! JAG SKA ALDRIG MER DRICKA! (bruka heta så). Frågan var ju "skulle jag tacka Carro för hon tvingade med mig Lördags eftermiddag"

huvudvärkstabletter

TACK iallafall alla tjejer för i Lördags kväll, även om det bara är Caroline och Linnéa som fattar eftersom dom andra inte är svenska men TANK YO anyway!!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Caroline

Där hittade jag svaret till vad jag hade köpt på wicked garden... något som jag verkligen inte behövde mer av!! och klart du ska tacka mig, du hade ju kul;)

2011-04-26 @ 07:46:58
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/
Postat av: amanda i denver

jag skulle köpt en krya på dig present, men jag visste inte att du skulle bli så dålig love... haha :) nästa gång!

2011-04-26 @ 08:45:17
URL: http://amandalinusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0