Denna Tess....

....Denna galna gulliga norrlänningen!
Hon flytta från USA i Juni efter att hon varit au-pair och pluggat här men nu helt plötsligt är hon tillbaka, är så glad för det.

Ikväll när jag hade som tråkigast så ringde hon och sa att hon, Megan (amerikansk tjej) och hennes norska pojkvän  skulle till Golden och partaja ikväll så blev att slänga på sig lite vettiga kläder och möta upp dom Down Town Golden. Var kul och träffa Tess igen och såklart dom andra också. Tess hade med sig 2 presenter till mig, hade verkligen inte behövts, söta du!


Marabou och Snus (nej mamma jag snusar inte)

Nu ska jag ta och lägga mig på kudden, kommer nog gå ganska snabbt och somna ikväll. Imorgonkväll ska jag möta upp Sofie i DownTown, vi ska käka på CheeseCake Factory och ta ett glas vin.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0