HEJ DÅ [HÄ DÖ]

Jaha, då har man varit på sitt andra besök på IKEA Centennial här i Colorado. Jag åkte och hämtade upp Sofie på vägen och sedan var vi iväg påväg till IKEA, pirrade nästan i magen även denna gång (fattar inte hur ikea kan ha sådan stor inverkan på mig). Efter en timme (!) kom Caroline och Linnes och gjorde oss sällskap och tillsammans gick vi upp till maten och beställde oss en potion köttbullar, potatismos, lingon, brunsås och såklart lingondricka att klunka. Såklart blev det en runda i IKEA AFFÄREN också, dock hade dom ingen marabou, kexchoklad och dajm denna gången men fick med mig lite hem ändå. Just de, vi käkade en (STOR) kanelbulle påvägen ut med


IKEA-outfiten

Jag och Sofie handlade bilen full

Hamnade i SmåLand

Mums-fille-baba

Lilla kanelbulle

[HÄ DÖ] - aha, äre så vi låter när vi säger hejdå till varandra?

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Eliz

Du tänkte väl på mig då när du åt lingonsylten?!!

Kramiz

2011-08-19 @ 20:28:23
Postat av: Sabina

Meeeeeen, det ska ju inte vara mos utan vanliga kokta potatisar! Eller har jag helt fel nu?! ;)

2011-08-20 @ 11:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0