va säger ni nu, ni som tror att det bara finns snö här?

Det är dax att sova för mig.

Dagen har bestått utav en runda som egentligen skulle till StoryTime men hamnade på en lekplats istället eftersom den inte hade börjat ännu efter sommarbrejket. Idag har det varit så sjukt varm, varmast ever...man ska inte klaga men guuu vad varmt det varit på sistone här i CO..(va säger ni nu, ni som tror att det bara finns snö här).

Åkte och köpte mig en frozen yogurt och sedan satte jag mig vid floden och svalkade fötterna i det iskalla vattnet, idag domnad dom iallafall inet bort. Den frusna youggin hann dock smälta påvägen från youggi-haket till vattnet så blev att surpla i sig den lite snyggt. Efter att ha sett minst 10 stycken trilla ur sina ringar i vattnet så cyklade jag hem och tog mig en powernap. Käkade lite kvällsmat innan jag skulle göra mig iordning för Zumba, fick reda på att den skulle vara utomhus i parken idag och eftersom jag inte vill att någon ser när jag skaka rumpa som aldrig förr så hoppade jag den idag och tog en lång promenad istället på en timme, måste bränt lika mycket som jag skulle gjort på zumban så.

När jag kom hem blev det en lång varm dusch, rakade benen (glömde en rand  mitt på benet känner jag nu) och sedan blev det insmörjing så nu luktar man hallon. Gick upp för att hämta lite vatten innan jag skulle ta och lägga mig men fastnade med J framför Sex and the City 2, första filmen är 1000 gånger bättre.

Imorgon är det tänkt att jag ska hjälpa J om hon behöver hjälp, annars blir det nog ganska lungt på dagen. På kvällen tänkte jag köra och möta upp Sofie, käka frozen yougurt och planera helgen kanske!?..

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill också sitta med fötterna i vatten!

2011-08-25 @ 17:08:25
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0