Vad gissade ni på?

Gissade ni IKEA så gissade ni rätt:)

Jag följde med familjen idag till IKEA, pirrade nästan i magen när vi började närma oss och man såg den stora skylten. Det första man ser när man kommer in är lekrummet som heter SMÅLAND (Small country) och de är såklart där barnen ska hänga. Blev en runda runt på varuhuset och guuuu vad folk som var där. Blev lite sugen på att flytta hemifrån när jag såg vissa saker, hoppas dom har samma saker hemma i Sverige när jag kommer hem. Fanns en jättttefin tavla som jag ville ha men tydligen finns den bara här i Colorado, det var en STOR bild på Union Station i Denver.

Såklart blev det ett stopp i mataffären utanför, köpte en korv för 50 cent (3 kr) och såklart svenskt godis.
Ska åka dit när Caroline kommer tillbaka från sin resa, måste ju smaka köttbullarna med potatis (här är det potatismos ist) och Lingonsylt.


IKEA IS THE SHIT!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0