2 blå och 3 vita

Nu ska jag gå tills sängs, klockan har inte ens slagit 8 men mitt huvud dunka sönder snart. Fick huvudvärk förra natten, vaknade många gånger under natten på grund av de men har varut pigg hela dagen men nu ikväll kom den tillbaka. Har precis tagit 2 blå och 3 vita tabletter så nu hoppas jag på en sömnrik natt. (inga farliga tabletter)

Idag har jag och L haft besök, Sandra kom förbi och med sig hade hon såklart lilla E. Bäbisar är det sötaste som finns, när är det min tur? Vi satt iallafall och pratade lite och smaskade på Rocky Road och kakor som J bakade igår. Alltid kul när man får besök och när det är bäbisar inblandat är det ännu bättre.

Annars har det inte hänt så mycket annat idag, jag och L har varit hemma och lekt hela dagen. J kom hem vid 4 och sedan dess har jag chillat runt här i huset. Ikväll bjöds det på HUMMER och GRILLAT KÖTT här i huset, vadå lyxmat?!

Nu ska jag gå till sängs som sagt, ska ta igen alla "halv 8 hos mig"-avsnitt och julkalendern såklart.

Nighty night!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0