Change Up!

Nej men GUUU, jag skrev ett inlägg igår men måste somnat och bara stängt igen datorn när jag insåg att den låg jämte mig inatt.

Iallafall så var jag ledig hela dagen igår, gjorde inte mycket och kändes faktist ganska skönt. Åkte bort en runda till mataffären och köpte lite gott och hyrde en film. Filmen jag hyrde hette "Change up" och handlade om 2 killar (en ungkarl och en 3 barnspappa) som kissade i en fontän och bytte liv. Filmen var ganska rolig faktiskt men var svårt att trycka in i hjärnan att dom var i varandras kroppar ibland, men allt ordnade upp sig till slut.
Somnade ganska tidigt igår, blev att upp och jobba imorse 7.15.

Är inte Ryan Reynolds typ skitsnygg? Va fan håller Scarlett Johansson på med?

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0