I Sverige är det redan julafton.....

.... men inte i USA!

Ligger i min säng, redo att sova faktiskt. Imorgon när jag vaknar är det julafton, den kommer bli annolunda men säkerligen bra. Kommer kännas konstigt att inte vara med min kära familj hemma i Sverige och spela paketlek med syskon&kusiner, äta god julmat och busa med Ville m.m. Men ser detta som något nytt, får träffa sjukt roliga människor här och äta svenskt julbord även om jag saknar pappas köttbullar. Alla traditioner som man har inför jul, blir annolunda iår.

Nu ikväll har vi kollat på "Ett päron till farsa, firar jul", jag har aldrig tänkt på att det påminner om Sune´s jul. Vad kom först "päron till farsa" eller "sunes jul" ?.

Nu ska jag sova, hoppas på att kunna skypea med min familj+släkt imorgon!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD JUL lilla Ellen. Hoppas du får en bra jul där borta, så ses vi snart Puss Puss

2011-12-24 @ 05:31:30
Postat av: Anonym

GOD JUL och ha det så bra!!

Kram Johan Eliz Anna och Sofia

2011-12-24 @ 09:18:52
Postat av: Trogen läsare

God Jul!

2011-12-24 @ 10:50:33
Postat av: pappsen

tack för julklappen "you scratch my back i'll scratch yours.."

2011-12-25 @ 18:18:52
Postat av: kristin

Wow, har du varit på en jeffrey campbell outlet! AVIS! Ja det bled dom bruna också! :)

2011-12-25 @ 18:35:30
URL: http://kristinsundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0