Mall of America!

Idag har det varit en riktig bra dag i min smak, man tröttnar aldrig på att shoppa...eller hur?

Imorse blev det uppstigning och sedan åkte vi vidare till Mall of America där dom släppte av mig så dom kunde åka vidare till zoo.
Mall of America är USA´s största köpcenter, det finns över 520 butiker och det jobbar mer än 12000 personer där. Förra gången jag var där i somras så var jag inne i kanske 4/100 av hela mallet så jag fann ju mer idag kan jag ju säga, förra gången tänkte jag ändå "thats it?", men då hade jag ju bara sett en liten del av de. Förövrigt så har dom ett nöjesfält inne i mallet, så ni kanske kan lista ut att mallet är GANSKA så stort och högt i tak=!

Jag fick med mig några guldkorn, speciellt en lite fluffig jacka som jag hittade på Urban Outfitters i Denver men valde att inte köpa för den var lite dyr, idag hittade jag den för mer än ½ priset och sådant tackar man ju inte nej till. Alltid när jag är inne på Urban Outfitters så går jag alltid till SALE direkt eftersom priset är lite dyrare där (mycket billigare än sverige men ändå), ibland är man faktiskt värd att unna sig något extra, var sååå nära på att köpa den för $90 men nu i efterhand är jag glad att jag höll fingrarna i styr och hade tur att hitta den här i Minneapolis för en mindre peng.

Var inne på en butik som heter Nordstrom Rack, det är en butik som säljer alla Nordstroms saker fast för rea-priset, sådana saker som ingen köpte när det var ordinariepris, kan ju säga att jag hittade ett par skor. Ett par skor som börja på J och slutade på L, kan ni kanske lista ut? och som sagt, för en mindre peng. Hittade även en Columbia-fleecejacka, dom bruka alltid vara så dyra så blev glad att jag hittade en billigt idag.

Nu ska jag ta och sova lite, kolla lite julkalender först såklart men sen blir det att sova.

Imorgon har vi inga planer, skönt det med ibland att inte ha något inplanerat. Just de, idag kom det snö till Minneapolis, inte mycket men alltid något. Hoppas den ligger kvar till på Lördag iallafall!

(bilder kommer imorgon)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

snart fåer du köpa en resväska till ;)

2011-12-22 @ 06:32:02
Postat av: Frida

God Jul världens bästa syster (en av dom) Syns snart :) Men du får nog köpa mer än EN väska till!! puss och kram

2011-12-23 @ 13:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0