Snö Snö och ännu mera Snö

Lilltösen är i säng, en trött Swedish Nanny är vad jag är just nu. Har jobbat 7.00-21.00 (hon är 19.27 nu) idag så ni kanske kan förstå att mitt huvud inte är riktigt med just nu.
Det har kommit mer snö idag och varit jättekallt men vi var ute en liten runda iallafall innan vi tröttnade på snö och stelfrusna fötter, gick in och gjorde julpyssel istället.

Det är pyntat här i huset med julsaker, nu när snön har kommit också så känns det verkligen nära till jul nu. Som ni kanske vet så ska jag ju fira här i USA i år, är lite skrämmande men vet att jag kommer bli bra omhändetagen men kommer ändå kännas konstigt att jag inte fira med min familj som jag gjort senaste 21 åren.

(Tänkte berätta imorgon hur jag kommer fira min amerikanska jul iår)

Annars har vi inte gjort så mycket mer idag, kollat lite film och ätit popcorn. L gick och la sig tidigt idag även om jag fick henne att sovamiddag idag, även jag fick mig en nap.

Nu ska jag ta en snabbdusch innan jag går och lägger mig också, även om klockan inte är mycket så finns det inte så mycket att hitta på just nu här i huset.

Imorgon ska jag umgås med Mr om det inte är allt för dåligt väder, han skulle kommit en snabbis idag när L sov men han hade lite saker att göra så jag gav honom förslaget att ses imorgon istället då jag är ledig. Fick reda på att jag ska jobba imorgon vid 5 eftersom J&J ska iväg, men hoppas på att få se Mr innan dess iallafall.

Så nu ska jag duscha som sagt.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0