Sug på nudlar!

GUUUUUU!

Sitter och kollar på "A Cinderella Story" just nu, ganska barnslig film men orka inte slå över nu. Tänkte jag skulle gå och lägga mig snart, är sjukt trött. Kom precis på att jag är sjukt sugen på NUDLAR, vet inte varför.

Sista dagarna har varit lite jobbiga, i Tisdags var jag i Lakewood och mötte upp Tess på ett mexikanskt ställe. Dom bjuder på gratis mat om man köper drinkar, vi tog 2 Margaritas var och sedan åkte vi hem till Tess och packade, hon ska på äventyr. När jag kom hem från igen så kände jag att jag mådde jätteilla, kräktes hela natten och på morgonen efter kände jag mig jättekonstig och var inte alls sugen på mat, har inte ätit riktigt sedan i Måndags kväll och känner mig fortfarande lite konstig i kropp och knopp.

Som sagt så ska jag gå och lägga mig strax, imorgon är jag ledig och sedan jobbar jag Lördag och Söndag. Pratades om att kanske åka till Georgetown och kolla på lite julmarknad/Luciatåg i helgen också, får se vad som händer.

Klarblåhimmel idag, underbart!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0