zumBa!!!

Hali Hallå!

Här ligger jag redo för att sova, klockan slog precis 22.30. Vilken underbar dag det varit idag, som sagt så gör solen mig på strålande humör och kvällen slutade med ett zumbapass som jag självmant gick på.. inte vanligt;).

Idag efter jag hämtat L från skolan så gick vi hem och jag gjorde en trolldeg, trolldeg ska trollungar ha. L provade några gånger att ta en bit av degen i munnen men med en deg på salt, vatten och mjöl så kan man inte mer än spotta så fort det kommer in i munnen. Vi gjorde iallafall små "fakecookies" som vi så fint kallade dom, L berättade för både sin pappa och mormor om sina fantastiska "fakecookies" som man inte fick äta.

Nu ikväll gick jag som sagt på ett Zumbapass, gud vad roligt det är. Jag fattar inte varför jag hoppat över det nu varje Onsdag sen typ 3 månader tillbaka. Jag var nog yngst på passet idag iaf, gulligaste var en kvinna i typ 55års åldern som verkligen gjorde allt för att hinna med i dans+sång, sånna personer diggar jag.... dom kommer på träningen och gör det bästa, dom ger inte upp även om danserna är svåra att hänga med på.

Nu ska jag strax sova som sagt, blir lite "halv 8 hos mig" först och imorgon ska jag kolla på Julkalendern, hoppas den är mysig och julig.

Imorgon ska det bli snö, TJOHOOO! NOT!


Jag i fin fina vädret

"Fakecookies"

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

här är d mörkt o trist. längtar till Colorado

2011-12-01 @ 16:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0