ACAI BERRY CLEANSE

Köpte dessa piller innan jag åkte hem till Sverige och tänkte jag skulle börja med dom när jag kom tillbaka. Började med dom igår. Folk snackar om detox och hur man ska rensa ur kroppen och att det ska vara bra. Som sagt så började jag med tabletterna igår och det rensar verkligen ut, lite väl mycket kanske (om ni fattar vad jag menar). Står på baksidan av burken att man ska minska antalet tabletter om "stools are loose" så jag gjorde det men nu hittade jag en varnings ruta där det stod "DO NOT USE IF LOOSE STOOLS", okej? så vad ska jag göra nu?

Slutar nog på stuss, eller tar 3 tablatter varran dag istället för varje dag!

 

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0