Ett första möte.....

Igår jobbade jag som vanligt till halv 6 och sedan tog jag bilen och hämtade upp en ny au-pair som kom hit för en vecka sedan, Malin heter hon och kommer från Jönköping och nu bor hon i Golden men på andra sidan stora vägen.

Vi körde mot Cherry Creek Mall och mötte upp Amandy och käkade Gyros och fjantade oss, vi måste varit trötta igår (läs: alltid!).

Gick vidare mot F21 och shoppade loss, jag hittade en skitsnygg fuskpäls som fick följa med och sedan köpte jag ett par byxor men han i kassan missade nog något för jag behövde inte betala för dom....ska nog fortsätta ha urringade linnen varje gång jag är och shoppar kläder;)

När vi körde hem tog vi runda in på Walmart, Malin var jättefascinerad över allt var så billigt.
Kom hem vid 11 till Golden igen efter att ha släppt av Malin vid hennes hus.

Tackar för en rolig kväll med dessa fina flickor!!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0