1 ÅR I GOLDEN/COLORADO!

Helt sjukt att jag för prick ett år sedan bosatte mig i Colorado, tiden har gått sjukt fort men de sägs ju att den går fort när man har roligt och det har jag verkligen haft och hoppas jag kommer ha dom sista 6 månaderna också.

Jag har gjort mycket under min tid här, många resor och fått se mycket av Colorado. Jag har haft min up and down´s men det har väl alla, minst 20 gånger har jag velat åka hem men inte för jag inte trivits utan för jag saknat min familj hemma i Sverige.

Under mitt år har jag fått vänner för livet men även mist några (tyvärr), inget jag har gjort fel iallafall. Så mycket som jag sett och fått uppelva detta senaste året hade jag nog inte fått uppleva om jag bott i Sverige, vem åker till Arizona, Florida och NewYork på bara ett halvår?

Jag är glad att jag åkte hit och är glad att jag kom hit till Golden/Colorado för J&J och L är dom bästa jag hade kunnat komma till.

Under mitt år har jag insett vilka som är min riktiga vänner i Sverige, vilka som hör av sig och vilka som inte gör det, Hoppas ni gillade min present i julas tjejer!

Under mitt år har jag även insett hur mycket min familj betyder för mig, ni har alltid betytt mest för mig men nu är det mer än max.


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Släkten Clarberg

Vi tillhör ju inte "tjejerna" men din present i julas var när du stod hemma hos oss i tomtedräkt + att du var med på vår Annas student i juni!

Tänker ofta på dig å saknar dina "hyss"!!

Kram å puss å sköt om dig!

(Va fint du skrev om vår/din Erik!)

2011-07-30 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0