Mr. Popper's Penguins

Regnet öser ner utanför fönstret och jag sitter med en vaaaarm Chailatte H2O.

Igår när jag i min ensam låg och grät ringde Amanda och frågade om jag ville hitta på något, hon räddade min kväll. Vi åkte bort till Mills där vi kollade i lite affärer, Victoria Secret har stor rea just nu så blev lite köp där. Vandrade runt lite överallt och kollade, jag känner inte så jättesugen på att shoppa just nu så blev bara min köp från VS.
Efter ett tag hörde Caroline av sig så hon kom och mötte upp oss på Target och vi bestämde oss för att gå på bio.

Amanda hade hört talas om någon pingvinfilm med Jim Carrey så fick bli den, dock somnade jag ca. 6 gånger under filmen så kommer inte rikigt ihåg va den handlade om. Det jag såg va inte så jättebra iallafall, barnfilm tror jag.



Efter filmen när vi skulle åka hem så var det vääärldens åskväder och blixtrarna lös upp hela himlen, har längesedan jag såg sådant väder. När jag väl kom hem så somnade jag nästan direkt och sov hela natten. Tror jag börja komma in i USA-rytmen igen, hoppas iallafall.

Nu sitter jag som sagt här och det öser ner utanför, när det lugnat ner sig ska jag cykla hem och slå på en film tror jag. Jag glömde lixom min skinnjacka hemma i Sverige (kom på de halvvägs till göteborg i lördags) så jag har bara en tunn tröj-jacka på mig, vill inte bli mer förkyld än vad jag är.

Nu är det påväg bort regnet så ska packa ihop mina saker, hörs när jag är hemma!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0