Powerwalk 05.57

Jahopp, då har man haft en sömnlös natt!

Gick och la mig vid halv 10 igår att att sedan somna som en stock, vaknade vid 03.00 och var jättepigg. Kollade lite svensk tv på datorn och försökte sova lite men gick inte så bra, när klockan blev 05.30 bestämde jag mig för en powerwalk. Var tvungen och tänka efter om jag verkligen skulle men vid 05.57 var skorna knutna och klara så fick bli en promenad. Promenad och Promenad var det faktiskt inte, sprang nästan hela tiden och det för mig väldigt impad av mig själv eftersom jag haft världens sämsta kondis....men inte längre!

Nu har klockan landat på 07.15 och jag har ingen aning om vad som händer idag mer än att ta hand om trollungen när hon sover middag. Kanske tar en runda till gymmet ellet sätter mig vid vattnet med en bra bok.

Thiago kommer hem idag från Las Vegas och han undrade om jag ville kolla på bio med han ikväll, somnade ju på bion härromdagen, hur ska de gå ikväll isf?

Nepp, nu blire frulle och sen hopp in i duschen!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0