"You look like a princess"

Min blogg har varit knäpp idag, jag har skrivit inlägg men varje gång jag ska publicera så står det att det inte går, wierd. Nu funkade det iallafall och får väl berätta om min händelserika dag.

Vaknade 9 för att sedan göra mig iordning för lite jobb. Idag är det riktigt fint väder så gick ut en runda till parken och sedan vidare och köpte smoothie. Det kryllar verkligen av barn överallt pga deras sommarlov, dom tar upp hela lekplatsen.

Sen blev det hem och åt lunch och powernap, roliga var när jag stod och gjord iordning mitt hår så ser jag helt plötsligt i spegeln en liten yrvaken flicka, L hade inte ens ropat på mig. Hon tyckte jag såg ut som en prinsessa, första gången som 22åring jag får höra de. När J kom hem sen så gick jag ner och försökte hitta något till imorgon, får bli min blommiga klänning som jag köpte på Monki nu när jag var hemma, youtubeade hur man gör sotande ögon så vi får väl se hur resultatet blir imorgon. Jag är inte den som bruka sminka mig så mycket, pga att jag inte kan så vi får se imorgon hur det blir:)

Nu tänkte jag cykla bort till affären för att köpa saker till mitt negerbolls-bak imorgon, tänkte jag skulle bjuda dom fina svenska flickorna i parken imorgon:)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

Hoppas Ni får en fin midsommarafton. Här skiner solen nu på morgonen- men man vet aldrig...

2011-06-24 @ 06:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0