"Magic Candle"

När L vaknade efter sin nap så hade jag en liten överaskning till henne på övervåningen eftersom hon fick tårta på morgonen så ville jag inte ge min

Doughnut med glasyr på!

Hon blev jätteglad men som jag trodde så slickade hon bara av glasyren och sen var hon klar. En annan rolig sak var när jag tänt ljusen så började dom spraka så trodde det var något fel på dom, insåg sedan att det typ var som ett tomteblås inuti så det sprakade och när man blåste ut ljusen så tändes dom igen, kollade ljusförpackningen sedan och jag hade visst fått tag på "Magic Candle".

Vid 17.00 ringde Je och sa att hon fick komma hem tidigare (hon skulle egentligen jobbat till 00.00) så då blev ja lite glad eftersom jag haft en lite svacka idag och jag behövde komma ut lite för mig själv. När hon kom så bytte om jag om och cyklade en runda, hamnade på SB med en smoothie och isvatten som sällskap. Blev faktiskt riktigt kallt när jag satt där så till slut tog jag cyklen hem och Je hade gjort jättegod (lyxig) pyttipanna och ägg.


Nyss kom hon ner och berättade att hon var tvungen att åka tillbaka till jobbet och troligen stanna till 00.00 iallafall, hon la L innan hon åkte så jag slapp bli hatad av den nyblivna 3-åringen. Imorgon åker Je 05.30 och Ja sov över inatt så jag är hemma när L vaknar men Ja kommer hem vid 8.00 så då kanske jag sover en runda till.

Nu ska jag kolla lite svensk tv på datorn!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0