Vårtecken i Golden

Dagen har varit underbar än så länge!

L vaknade vid halv 7 och sedan gjorde vi frukost, tog de lugnt till 10 och sedan gick ut på promenad. Hjulet på barnvagnen hade punka så 4 ben fick traska ner mot DownTown Golden och vi satte oss på ett Café, det är ju förallt Fredag.

Det är verkligen vår här i Golden just nu, doftar gott och vi såg massa vårtecken MEN det snackas om snö i helgen. Jag är trött på kallt väder just nu, längtar till Florida just nu.

 

Egentligen var det meningen att jag och Mr L skulle umgåtts men även denna gång blev det inget, eller han skulle höra av sig om tid i förrgår och har inte hört av sig än sååååå, tycker man om mig som sagts innan så får man bevisa det igen isf!!
Jag och Malin snackade om att dra till Cherry Creek och se om vi hittar något till imorgon.


P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0