weekend

Friday
Jag hämtade upp Malin efter hennes jobb och drog till Cherry Creek Mall som vi bestämt, ringde dit Amanda också. Var meningen att vi skulle bara stanna en snabbis för vi skulle ha SPA-kväll inför dagen efter. Hittade bara ett glasögonfodral och en väska (som jag inte ens använde på Lördagen), tråktråk. När vi kom hem slängde vi oss i sängen direkt och slocknade.

Saturday
Uppstigning vid 8 och sedan kom en tysk au-pair och hämtade upp oss och sen iväg till skolan. Lektionen bestod ut av en liten gajdad tur runt i DownTown Denver, Art Museum, något bibliotek och sen gick vi förbi Molly Brown hus (Hon överlevde Titanic). Efteråt så åkte vi till en tatueringsstudio eftersom tysken vi åkte med skulle tatuera sig, jag och malin dregglade över en kille som tatuerat hela sin överarm under tiden så tysken pratade om sin tatuering med en annan.
Väl hemma i Golden satte vi oss i soffan och planerade våran utgång på kvällen, skulle vi köra, få skjuss eller skita i de. J erbjöd sig att köra oss till stan och vi nappade på de, JAG SLAPP KÖRA. Vi gjorde oss iordning för kvällen och J körde in oss till stan, klockan var inte så mycket så vi gick till en bar och satte oss och tog varsin drink och vin. Gick vidare mot Suite 200 där vi mötte upp några tyska au-pairer som även går i våran klass. Skakade rumpa hela kvällen och är nog en av dom roligaste kvällarna någonsin ute, har dock svårt att komma ihåg vissa stunder under kvällen, men det är nice det med ibland. En sak som jag kommer ihåg under kvällen var iallafall när jag hamnade uppe på lilla scenen (som vanligt), Malin har bild på det tyvärr. Innan klockan blev för mycket gick vi till Lavish och käkade läget, nu när jag tänker på det så kommer jag inte ihåg hur vi kom dit men iallafall. Jag och Malin tappade bort varandra men när vi till slut hittade varandra så hade vi tröttnat på fest så vi gick till subway och käkade, träffade på några killar där som ville ha mes oss på efterfest. En annan sak som jag kommer ihåg under kvällen är när vi börja rota i min väska och hittar ett par strumpbyxor och jag sätter dom på huvudet och Malin säger "jag har min strumpbyxor på mig och du har dina, vems är d då som är på ditt huvud?"ÖHHHHHHHHHHHH.
Efter käket tog vi första bästa taxi och jag var arg som ett bi på Malin för hon satt o pratade i telefon hela vägen hem, förlåt malleballe.
När vi kom hem till Golden så la vi oss i sängen och jag började kolla på min datorn av någon anledning, vaknade av att Malin tryckte på mig och sa att jag nog bode stänga av datorn, vadå lost!?.

Bilder från dagen

EN bild än så länge från kvällen.. det kommer mera snart!

Sunday
Kändes nästan faktiskt bra dagen efter, lite huvudvärk hade man väl men inte mer än så. Gick upp och gjorde Scones, år och dar jag åt det så det var mums. Vi gick och la oss på soffan och chillade, Amanda kom och vi gjorde oss iordning för Good Will och Mills. Amanda som inte gillar secondhand hittade även hon lite saker, nu gillar hon det! Åkte vidare till Mills och käkade och sedan iväg på Bio, såg "No Strings Attached. Efter filmen blev vi hemskjusade till mig och lite senaste körde jag hem Malin. Innan vi drog till Mills körde vi "modellbilder" mot en cool vägg.


Underbar helg!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Det är bättre om du kommer ihåg allt!

2011-03-09 @ 07:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0