Jag kan vara romantisk om jag vill!

Glömmer verkligen att uppdatera, sorry kära vänner.

I Torsdags kom Tess på kvällen, vi körde "Ladiesnight" i Golden, det farligt att dela ut drinkar sådär gratis till tjejer som mig och Tess. Det var proppat med folk, kunde inte röra sig där inne på den trånga lilla baren. Vid 1 stack till BK och gick igenom drive-in och fick beställa där (trevlig kille), stack hem till min varma säng och somnade sedan gott.
På morgonen (igår) vaknade vi båda pigga och glada, åkte och käkade frukost på ett ställe här i Golden, ville bara spy efteråt eftersom jag var så mätt.

Gick hem och började jobba vid 2, jag och L lekte och gick en runda till affären för att hyra film, L valde Barbie. Jag handlade lite inför kvällen, jag skulle få besök efter L gick och la sig. Jag gjorde 1000 saker samtidigt igår för att få ihop allt. Jag lagade mat, tvättade, lekte med L, bakade kladdkaka, duschade, gjorde mat till L, kollade på film med L och till slut var det dax för L att sova. Gick prima ballerina att lägga henne, hon var nog supertrött efter en eftermiddag/kvällen med mig. När jag fått L till sängs så gjorde jag mig iordning lite snabbt och gjorde det sista maten, dukade och tände ljus.
Vid 20.30 så knackade det på dörren och Mr var på plats, där stod jag i min zebrarandiga klänning och han med sina fula morgontofflor (=P)...amerikanska killar asså!!!!!
Han blev nog lite impad att jag gjort så god mat (pasta med kyckling/svampsås), tända ljus och till och med dessert som vi inte ens åt för vi var så mätta. När vi var för mätta så gick vi ner och kollade på film, blev filmen "Hanna", handlar tydligen om någon tjej som bor mitt ute i skogen för att skydda sig från några personer, fattade inte riktigt. När vi kollat klart så gick vi och la oss, somnade tidigt.

Jag kan om jag vill!

Efterrätten som jag misslyckades med lite :(

Imorse så vaknade vi tidigt, Mr skulle till jobbet och jag fortsatte sova när han hade gått. Har varit en chill dag för mig idag, har inte gjort mycket vettigt. Det är riktigt höstväder, blåser och är lite kallt så det är inte så skönt att vara ute direkt.
Nu ikväll åkte jag till Tess, vi käkade SVENSK TACOS, tacokryddan här inte samma som hemma men det blev nästan som hemma, saknade dock Amerikansk hamburgedressing....sjukt att den heter så men inte finns här. I Sverige bruka man ju typ äta 3-4 men blev bara 2 för mig ikväll, gud va mätt man var efteråt. Dom andra drack alkohol, jag drack min Pepsi MAX, man kan INTE äta tacos utan att dricka pepsi. Dom spelade drickspelet där man tar kort och sen betyder varje kort någonting, alltid kul och ser hur folk väljer kategori, regel och alla andra saker.

Nu sitter jag hemma i min säng, J ska jobba imorgon så var tvungen att vara hemma med bilen och sen kändes det sådär kul att dom andra drack och inte jag så jag åkte hem tidigt ikväll, även om det är Lördag.

Imorgon får jag se vad som händer. Natti!!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

tack för uppdatering. må så bra nu gumman

2011-11-06 @ 08:14:16
Postat av: Mia

Gillar ditt lilla svenska tema på mysmiddan där du!

2011-11-06 @ 13:55:12
URL: http://miaskattberg.blogg.se/
Postat av: Trogen läsare

Varför hade han morgontofflorna på?

2011-11-06 @ 19:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0