Underbara 20 grader i Colorado

Sitter trött och slutkörd i soffan just nu, fråga mig inte varför. Har precis lagt en trött trollunge i sängen, igår somnade hon på direkten så hoppas hon somnar snabbt ikväll igen. Ska slå på en film strax, klockan är ju trots allt bara 8 strax.

Jag började jobbade vid 2, L sov till 3 så blev lite chill och skypetalk med min fina vän Sandra, pratade om massa roliga saker...saknar henne. När L vaknade så läste vi lite böcker innan vi klädde på oss (jag bytte till träningskläder) och tog oss ut på powerwalk. Vi gick längs med vattnet och hamnade i parken så L kunde leka av sig lite, jag lekte också.

Det har förövrigt varit 20 grader idag, riktigt sommarväder och det var perfekt väder nu ikväll för powerwalk och lek i parken utan att bli stelfrusna.

När vi kom hem från parken så gjorde vi lite kvällsmat, blev inget speciellt ikväll men gott var det. Poppade popcorn och slog på Shrek 3, första gången jag såg den faktiskt. L var trött under filmen märkete jag och blev att borsta tänderna under tiden som filmen gick så jag kunde lägga henne direkt när filmen var slut, blev några böcker först innan jag la henne.


Innan idag, 20 grader

Härligt promenadväder

Vackert

Fina Golden

Nästan inget vatten kvar (stenarna var täckta innan)

Jag och min trollunge

Träning i parken

Poos i Parken

Myspys framför Shrek


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Linn

äntligen har jag hittat en blogg om en au pair. :D jättefin blogg!

2011-11-11 @ 05:43:23
URL: http://aplaceinthisworld.devote.se
Postat av: Trogen läsare

Jaa! Visst är den!

2011-11-11 @ 22:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0