Houseparty in Littleton

Godmorgon USA! Godeftermiddag Sweden!

Kom precis hem från gårdagens festligheter (säger man så?), tänkte jag skulle ta igen lite sömn här i min säng nu.

Igår blev det jobb som vanligt, lämnade L på skolan, hämtade henne, la henne till sängs och när hon vaknade så var J hemma och tog över...som vanligt. Medans L var i skolan så gick jag till gymmet en timme, det ligger i samma byggnad som skolan så det var smidigt att lämna henne och gå direkt. Körde lite blandad träning, dock har jag ingen träningsvärk idag så så hårt hörde jag nog inte:S.

Igår på kvällen så åkte jag, J och L till Target för att köpa Halloweendekoration, finns masssssa saker. Halloween är väldigt stor högtid här och alla är seriösa med ALLT, till och med vuxna människor klär ut sig så det är jättekul att se att ingen är rädd för att göra bort sig. Efteråt så åkte vi till en mexikansk restaurang och käkade, var jättegott. På stället hade dom en STOR burrito som kostade $20 och var man kille och åt ut den så fick jag gratis mat i en vecka tror jag OCH var man tjej och åt upp den så åt man gratis hela livet ut, dom tåg kort på alla som åt. Vi frågade en servitris om vad den innehöll: 10 stekta ägg, 1 Kg stekt potatis och Bacon, maaaaassa ost och massa annat mexikanskt. När vi var mätta och glada så åkte vi hem till Golden igen, jag gjorde mig iordning och sedan åkte jag vidare till Littleton.
Dom byter ALLA förpackingar när det är Halloween men samma goda innehåll är det!

Fundera på Mr Potatohead på Halloween

Figo?

kanske inte!

Tess´s kompisar har köpt ett hus i Littleton så blev att åka dit på lite fest, huset var grymt stort och jättefint. Jag och Tess spelade Biljard och dansade till skön musik medans killarna spelade tv-spel och tråkade sig. När klockan blev ca 1 så åkte jag till Mr och sov där, skulle egentligen bara säga hej men det blev så sent så somnade i soffan hos honom.

Du bad om de Brad!

Nu ligger jag som sagt i min säng och tar det lugnt, Mr kommer hit snart hoppas jag. Vad som händer idag det vet jag inte, den som lever får se.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Figo vill absolut inte ha en sån dräkt!

Han behöver ingen:)

Du vet hur han skäms när han har något seriöst på sig - hur skulle det inte bli då?

Då hjälper det inte ens att gå ut på natten.

puss

2011-10-01 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0