Min lilla trollunge!


Just nu sitter jag på mitt andra hem (SB) och smutta på en Iced Chailatte och fundera fram och tillbaka på vad som just nu händer, har inte riktigt kontroll på mitt liv just nu men tror de börja ordna upp sig. Hittade bilder som jag och L tog i Lördags, Vi var på biblioteket för jag storytime men jag hade visst läst fel. När vi var påväg hem tog jag några söta kort på lilla L, nu när jag kollar på dom kan jag nästan inte hålla tårarna tillbaka, hon är så söt min lilla trollunge.

Det är en av sakerna som rör sig i huvudet, att ha träffat L nästan varje dag i snart 1,5 år så vet jag att det kommer kännas konstigt när hon inte längre knackar på min dörr och stapla in utan att jag har svarat om hon kan komma in, säga "Ellen, får jag vara i ditt rum?" sätta sig på min säng och säga  "Ellen, har du godis?" och när jag ger henne en godis,säger att hon inte får säga något till mamma&pappa så är det det första hon gör och om jag inte har nå godis så var jag inte rolig längre.
L har blivit som min lillasyster, vi bråkar ibland och ibland vill hon sitta i mitt knä och säger "Ellen, i Love you", värmer i mitt hjärta när jag hör det.
Igår när hon vilade så pratade jag med min mamma över skype, jag var ledsen och helt plötsligt hade L vaknat och hon kom och satte sig jämte mig i min säng. Helt plötsligt säger gullungen ", jag berättade att jag var lite ledsen, då säger hon "Ellen, det kommer ordna sig, var inte ledsen" och sedan gav hon mig en varm kram och sen pussade hon mig på pannan.

Så ni kanske förstå att det kommer vara jobbigt om 17 veckor (räknade nyss) då jag kommer åka hem igen.


Min lilla trollunge <3

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Linn

Underbart när de är så goa!!

Ta verkligen vara på tiden du har kvar. 17 veckor låter ganska länge men det kommer gå så fort att det känns som om det är imorgon du åker hem. Så var det för mig iaf när jag skulle hem från Canada.

2011-11-02 @ 03:00:22
URL: http://sjostromlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0